در حال بارگزاری ...

راهنمای خرید کمد فلزی

هنگام خرید کمد فلزی لباس باید به چه نکاتی توجه کرد؟

  • از اصیل بودن جنس آن اطمینان حاصل کنید. همه ما می دانیم که هر جنسی خوب و بد دارد و به عبارتی ساده، مرغوب و نامرغوب دارد. کمد فلزی نیز همین گونه است. ممکن است فلزی که در ساخت آن استفاده شده باشد نامرغوب و غیرمستحکم باشد. اما در مقابل کمدی با فلز مرغوب و اصیل ساخته شود. مسلم است که باید به این نکته توجه کنید و حتماً بهترین جنس را انتخاب و خریداری کنید.
  • ضمانت بیش از 1 سال داشته باشد. اکثر کالاها دارای برگه های ضمانتی است که به هنگام خرابی یا شکستگی می توان از آنها برای تعویض کالا استفاده کرد. به هنگام خرید کمد فلزی به یاد داشته باشید که کمدی را انتخاب کنید که دارای ضمانت بیش از 1 سال داشته باشد. تا در صورتی که بدون دلیل خراب یا دچار شکستگی شد بتوانید به راحتی آن را تعویض کنید.
  • سیستم قفلی کمد را بررسی کنید. سیستم قفلی در برخی از کمدهای فلزی ارائه می شود که امنیت آن را بالا می برد. اگر قصد دارید کمدی را خریداری کنید که دارای سیستم قفلی است، حتماً قبل از خرید سیستم قفل آن را بررسی و آزمایش کنید.
  • اندازه کمد متناسب با اتاق خواب باشد. به طور معمول کمدهای لباس در اتاق خواب ها قرار می گیرند. پس زمانی که می خواهید کمد لباس بخرید، باید به اندازه آن توجه کنید. اگر اتاق خواب تان کوچک است، کمد لباس نیز به همان نسبت باید کوچک و جمع و جور باشد. در غیر این صورت، می توانید کمدی بزرگ تر و جادارتر بخرید و لذت آن را ببرید.
  • رنگ آن با تم اتاق همخوانی داشته باشد. یک اتاق زمانی قشنگ و چشم گیر است که رنگ تمامی لوازم موجود در آن با هم هماهنگ باشند. پس اگر دوست دارید که اتاق خواب تان به محلی رویایی برایتان تبدیل شود، رنگ کمد را نیز متناسب با تم رنگی اتاق خواب انتخاب کنید.
نظر خود را وارد نمایید.
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات اداری
کمد بایگانی فلزی
کمد بایگانی فلزی رمز دار
کانتر
تجهیزات مدارس
تولیدات جدید
محصولات دکوراتیو و پروفیلی
میز مدیریتی
صندلی
محصولات چوبی
محصولات جانبی
سایر محصولات فلزی