در حال بارگزاری ...

مبلمان از دیدگاه مدیریت

 

تفاوت انواع مبلمان اداری

بخش های مختلف مبلمان اداری با توجه به وظیفه هر شخص در اداره فرق می کند. مثلا میز منشی و یا مسئول دفتر به دلیل اینکه دارای کامپیوتر، اسکنر، پرینتر، فکس و ... است باید بزرگتر باشد تا این وسایل روی آن جا بگیرد. همچنین باید به گونه ای باشد که به اسناد مورد نیاز دسترسی داشته باشد. کارمندان نیز در طول روز به اسناد و مدارکی احتیاج دارند که باید در دسترس آن ها باشد به همین دلیل میز آنها باید دارای فایلینگ باشد تا این اسناد درون آن ها قرار بگیرد. هم چنین برای اینکه میز آنها فضای بیشتری برای کار داشته باشند لوازم جانبی کامپیوتر مثل کیس، کیبورد دارای فضاهای جداگانه ای در آن میز خواهند بود.

خصوصیات مبلمان اداری چیست؟

استاندارد داشتن و ارگونومیک بودن دو خصوصیت مهم مبلمان اداری است. این خصوصیات به سلامت کارکنان کمک خواهد کرد و رضایت آن ها را در پی خواهد داشت. با طراحی مبلمان اداری مختص اداره خودتان به زیبایی محل کارتان افزوده خواهد شد. برای اینکه مبلمان در حین جابه جایی های احتمالی متعدد فرسوده نشود، پایه آن ها را فلزی و مستحکم خواهیم ساخت. با به کار بردن متریال های با کیفیت طول عمر، ماندگاری و زیبایی مبلمان شما افزوده می شود. در واقع این مبلمان فضاهای خالی و پرت محل کار شما را پوشش می دهد و به دلیل هماهنگی با محیط کارتان زیبایی اداره شما را دو چندان می کند. کیفیت فعالیت کارمندان شما با داشتن میز و صندلی راحت افزایش پیدا خواهد کرد و به گونه ای سبب پیشرفت محیط کار شما خواهد شد.

هزینه مبلمان اداری چگونه است؟

هر چه کیفیت کار بیشتر باشد به طبع هزینه خرید مبلمان بیشتر خواهد شد. روکش، صندلی ها، پایه ها، فایلینگ و سایر موارد با توجه به هزینه ای که می کنید با کیفیت تر و ماندگار تر خواهند بود. با خرید بهترین مبلمان اداری روکش هایی را خواهید دید که بسیار طبیعی جلوه می کنند. طبقه بندی، کشو و فایلینگ در این نوع مبلمان ها مشکل کمبود جا را برطرف خواهند کرد. طراحی صندلی ها به صورت طبی خستگی کارمندان شما را بسیار کاهش می دهند و راندمان فعالیت آن ها را بالا می برند. هر چه مبلمان اداری شیک تر و هماهنگ تر با فضای کاری باشد اعتبار اداره شما بیشتر خواهد شد. دقت داشته باشید که کارمندان اکثر ساعت های روزانه خود را پشت میز خود و روی صندلی می گذرانند پس برای حفظ سلامتی آن ها خرید مبلمانی راحت و استاندارد را فراموش نکنید.

میز کنفرانس

از میز کنفرانس برای اتاق های گفت وگو، کنفرانس و مذاکره استفاده می شود. در واقع اتاق کنفرانس از بخش های مهم در هر اداره ای می باشد. از این نظر طراحی و دکوراسیون آن حائز اهمیت است. مهمترین وسیله در اتاق کنفرانس میز کنفرانس می باشد که می تواند تاثیر زیادی بر گیرایی این اتاق داشته باشد. میز کنفرانس در انواع مختلف بدون پذیرایی و با پذیرایی طراحی می شود و تنوع رنگ بسیاری دارد. میز کنفرانس باید برای نصب تجهیزات صوتی و تصویری امکانات لازم را داشته باشد. به علت تنوع طرح و رنگی که دارد انتخاب های گوناگونی را با توجه به سلیقه و طراحی اتاق کنفرانس می توانید داشته باشید

نظر خود را وارد نمایید.
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات اداری
کمد بایگانی فلزی
کمد بایگانی فلزی رمز دار
کانتر
تجهیزات مدارس
تولیدات جدید
محصولات دکوراتیو و پروفیلی
میز مدیریتی
صندلی
محصولات چوبی
محصولات جانبی
سایر محصولات فلزی