در حال بارگزاری ...
خبرخوان

نوشته های وبلاگ '2019' 'فروردین'

0 کمد ورزشی

امروزه به دلیل مقاومت بالا و قابلیت احیا ( رنگ کاری مجدد) محصولات فلزی در ادارات;مدارس;خوابگاه ها;پادگانها و کار خانجات بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند اما سوال اصلی ان است ; کدام کمد برای من مناسب است ؟

1-نوع کمد: بستگی به میزان فضای مورد نیاز باید کمدهای تک درب تا دوازده درب جهت رختکن و کمد های پانزده ; هجده ; بیست و چهار و سی درب جهت جاکفشی مورد استفاده قرار گیرد.

2-ضخامت کمد: در محیط هایی که زیاد از کمد استفاده می شود یا اینکه کاربرها کودکان ; نوجوانان ; کارگران و سربازان می باشد توصیه می شود از کمدهای با ورق ضخیم (80% و 90%) استفاده شود اما در سایر موارد ورق نازک تر (50% ;60% و 70%) کفایت می کند.

3-رنگ کمد: چنانچه کمد ما در معرض دید باشد و به هر نحو زیبای و مقاومت ان برای شما حایز اهمیت است توصیه می شود از انواع طیف رنگ های (کوره ای یا الکترو استاتیک یا پودری ) تهیه کرد و چنانچه در محیط های غیر حساس کاربری استفاده می گردد رنگ چکشی که ارزانتر است توصیه می شود.

4-قفل و دستگیره مناسب: قفل مناسب برای هر درب امنیت کاربر را تضمین می نماید و دستگیره پلاستیکی از بریدگی و زخمی شدن دست کاربر جلوگیری کرده و برش چندتایی بر روی درب ها به عنوان هوا کش جلوگیری از رطوبت و بوی بد لباس های کار و بوی کفش مورد تاکید است.

5-مورد های دلخواه: استفاده از جا کفشی جهت جداسازی کفشها از لباس : استفاده از قفل های مرغوب و قفل مرغوب  و قفل رمز ; نصب قفل اویز  و دستگیره گلن گدنی وپایه تنظیمی جهت جلوگیر از پوسیدگی کف کمد; رخت اویز و جای اینه امکاناتی است که بنابر نیاز شما قابل اضافه شدن به کمد شما خواهد بود.

1 نکات قابل توجه در خصوص سفارش کمد فلزی

.

خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات اداری
کمد بایگانی فلزی
کمد بایگانی فلزی رمز دار
کانتر
تجهیزات مدارس
تولیدات جدید
محصولات دکوراتیو و پروفیلی
میز مدیریتی
صندلی
محصولات چوبی
محصولات جانبی
سایر محصولات فلزی