در حال بارگزاری ...
خبرخوان

نوشته های وبلاگ '2019' 'اردیبهشت'

0 میز فلزی

یکی از دسته های متداول در صنایع مبلمان اداری فلزی، انواع میز فلزی می باشد.

بدیهی است که امروزه در ادارات انواع میزاداری یکی از ملزومات هر سازمان می باشد و هرکارمند نیاز واقعی به یکی از این محصول خواهد داشت ، جایگاه میز های اداری خصوصا به لحاظ استحکام رغبت روز افزونی را جهت تهیه ان بوجود اورده است .

ادارات، مدارس و سایر موسسات اموزشی و صنایع نظامی استفاده از میز فلزی را به سایر گونه های میز ( چوبی و ام دی اف) ترجیح می دهند.

این گونه میزها به لحاظ داشتن بدنه فلزی که بسیار مقاوم است و صفحه ام دی اف به لحاظ زیبایی، استحکام و زیبایی را در کنار هم قرار داده بدیهی است پس از سالهای طولانی استفاده، با تعویض صفحه ام دی اف و رنگ جدید دوباره ظاهر یک میز کاملا نو را خواهد داشت و کاملا نظر مدیران را به جهت هزینه تامیین می کند.

اکنون به اقسام این میز به صورت فهرست وار اشاره می گردد:

1-میز معلم(تک کشو): ابعاد این میز 90*60 می باشد و دارای یک کشو به انضمام یک کمد کوچک جهت لوازم شخصی کاربر می باشد.

2-میز معلم(دولابچه): ابعاد میز 90*60 و دارای یک کشو به انضمام یک کمد کوچک جهت لوازم شخصی کاربر می باشد.

3-میز دوکشو:این میز دارای ابعاد 120*60 می باشد که بزرگی صفحه میز و تعداد کشو امکان بهتری را جهت کاربر فراهم می کند.

4-میز سه کشو: ابعاد این میز همانند میز دوکشو 120*60 می باشد و به لحاظ تعداد کشو امکان بهتری را جهت قرار دادن لوازم شخصی کاربر بوجود می اورد.

5-میز چهار کشو: ابعاد این میز 150*60 که همانگونه مشخص است میز دارای صفحه بزرگ برای کار و چهار کشو که بزرگتر از نمونه های قبلی می باشد ، کاملا امکان بهره گیری از یک میز کامل اداری را مهیا می کند

6-میز پنج کشو: ابعاد این میز 150*60 می باشد که ضمن بهره گیری از امکانات میز چهار کشو به لحاظ داشتن یک کشو بیشتر امکان بهتری را برای کاربر فراهم خواهد کرد.

نوین فلز آریا(آریکو) ضمن تولید انواع میز های ذکر شده توانایی ساخت انواع میز های سفازشی با ابعاد و امکانات متفرقه و تنوع رنگ مورد نظر مشتری را دارد.

 

0 تجهیزات فلزی اداری در مقایسه با لوازم چوبی

استفاده از لوازم فلزی به این دلیل توصیه می شود که لوازم چوبی استفاده شده در محل بهترین محل برای رشد حشرات موذی بوده و رطوبت ناشی از گرمای موجود در فضا نیز این امر را تسریع می کند.

در منازل و محل کارهایی که لوازم مورد استفاده چوبی می باشد باید به صورت مداوم گرد گیری انجام شودو همچنین این لوازم باید دور از رطوبت باشد و در صورت بروز رطوبت سریعا باید خشک شود.

آلودگی محیط باعث می شود حشرات مختلفی رشد و در زمان کمی تکثیر شوند.

برای جلوگیری از این امر بهترین راه حل کنار گذاشتن لوازم چوبی و استفاده از لوازم فلزی است  یا اینکه هر روز گردگیری کنید، محل را گرم نگه ندارید و یا اینکه لوازم از رطوبت به دور باشند.

راه حل پیشنهادی ما استفاده از لوازم فلزی و مبلمان اداری فلزی است

نوین فلزآریکو  نیز در این راستا تلاش می کند که لوازم اداری فلزی برای راحتی کاربران تولید کند

در اداره ها که رفت و آمد زیاد است و زیاد به گرد گیری و تمیزی محیط اهمیت داده نمی شود بهترین راه حل استفاده از کمد های فلزی می باشد.

شما می توانید کمد هایی از جمله کمد بایگانی ، کمد کتابخانه ، فایل کشویی ، کمد رختکن ، کمد جاکفشی ، میز اداری و کمد جاموبایلی را از جنس فلز تهیه کنید.

این کمد ها در ابعاد استاندارد و حتی با ابعاد و رنگ دلخواه شما قابل تولید است.

 

0 فایل فلزی اداری

امروزه تجهیزات مورد استفاده درمراکز اداری یک بخش عمده فایل های اداری هستند که برای بایگانی اسناد خصوصا پوشه ها بسیار مناسب هستند اندازه این فایل ها بصورتی ساخته می شود که بتواند به طریق استاندارد لبه پوشه رادربر گیردعمق انها نیز با عرض مناسب پوشه ها همخوانی دارد.

کشو فایل از طریق 32بلبرینگ تعبیه شده در ان براحتی باز و بسته می گردد. فایل اداری بصورت استاندارد 4کشو-3کشو و 2 کشو می باشد البته خارج از استانداد نیز بصورت سفارشی قابل تولید است.

انواع قفل فایل های اداری:

1-قفل مرکزی : کلیه کشوها توسط یک قفل مرکزی قفل می گردد.

2-قفل دار: هر کشو داری قفل مستقل خواهد بود.

3-قفل رمز دار: دارای یک قفل مرکزی و یک قفل رمز دار که در دو نوع دیجیتال و آنالوگی تولید می گردد که جهت نگهداری اسناد محرمانه و قابل ارزش مناسب می باشد.

انواع رنگ فایل های اداری:

فایل ها در تنوع رنگ ها به سه نوع: 1- کوره ای ( پخت در دمای 170 درجه)

2-الکترواستاتیک یا پودری (پخت در دمای 220 درجه) با کیفیت عالی و ضد خش

3-چکشی

گروه تولیدی نوین فلزآریا(آریکو) مفتخر خواهد بود که بر اساس سفارش شما مشتریان گرامی اقدام به تولید این نوع محصول می نماید.

.

خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات اداری
کمد بایگانی فلزی
کمد بایگانی فلزی رمز دار
کانتر
تجهیزات مدارس
تولیدات جدید
محصولات دکوراتیو و پروفیلی
میز مدیریتی
صندلی
محصولات چوبی
محصولات جانبی
سایر محصولات فلزی