در حال بارگزاری ...

انتخاب لوستر مدرن

 انتخاب لوستر مدرن

یک لوستر خوب باید جوابگوی نورپردازی خانه باشد و به لحاظ زیبایی و شکل ظاهری هم مدرن دیده شود. آیا نور خانه کافی است؟ اگر نور اتاق کم است به یک لوستر با نورپردازی بالاتری نیاز دارید اما اگر از نظر نوری مشکلی وجود نداشته باشد می توانید یک لوستر تزئینی نصب کنید. چراغ های روشنایی تزئینی از نظر ظاهری بسیار متنوع هستند از لوسترهای فانتزی گرفته تا طراحی های انتزاعی در این محدوده دیده می شود. هدف از نصب لوستر هر چه که باشد، همان اصل را برای انتخاب در نظر بگیرید. تعداد لامپ ها و جزئیات بیشتر همگی به نوع کاربری و سلیقه تان ارتباط دارد. اما فراموش نکنید سقف اتاق هم بخشی از دکوراسیون منزل است و به عنوان دیوار پنجم نیاز به طراحی و نورپردازی دارد.

لوستر مدرن پذیرایی

 

در همه خانه ها حداقل یک لوستر در پذیرایی نصب شده است. حتی اگر در دیگر فضاهای منزل تنها لامپ نصب باشد همیشه یک لوستر زیبا در پذیرایی دیده می شود. معمولا مساحت پذیرایی از سایر فضاها بیشتر است بنابراین با نصب لوستر سقفی بزرگ و مجلل، نور پذیرایی به خوبی تامین خواهد شد. در اغلب اوقات لازم است تا ۲ لوستر در پذیرایی نصب شود. این طراحی زیبایی چیدمان را بیشتر نشان می دهد. نور کافی حتی تم رنگی دکوراسیون را نیز برجسته تر خواهد کرد.

لوستر مدرن اتاق خواب

برخلاف پذیرایی در اتاق خواب نیاز به نور زیاد و خیره کننده نیست. اینجا مکانی برای استراحت و آرامش است و بایستی دارای نور ملایم و غیر مستقیم باشد. لوسترهایی که نور را به بالا می تابانند برای اتاق خواب مناسب تر هستند. در این نورپردازی، فضا به طور ملایم روشن است و نور آزار دهنده وجود ندارد. نصب لوسترهای سنگین با لامپ های زیاد در اتاق پذیرایی اصلا پیشنهاد نمی شود.

رنگ و جنس لوستر مدرن

یکی از مهم ترین اصول در انتخاب لوستر، هماهنگی با سایر لوازم است. انواع چراغ های روشنایی و لوستر با متریال مختلف تولید شده است. در فروشگاه های دکوراسیون لوسترهای زیبای چوبی، انواع چراغ های کریستال و شیشه ای، لوستر سقفی فلزی و …. به فروش می رسد. موقع انتخاب به بقیه وسایل خانه هم توجه کنید. هماهنگی مهم ترین اصل در طراحی مدرن است. علاوه بر جنس به رنگ نور لوستر نیز توجه کنید. برای اینکه نور محیط آزار دهنده نباشد ترکیبی از لامپ های آفتابی و مهتابی را به صورت یک در میان و در کنار یکدیگر به کار ببرید. کلید دوپل هم برای تنظیم نور محیط ایده آل است

نا گفته نماند لوستر های فلزی که در طرح های مختلف ساخته و به بازار عرضه میگردد 

نظر خود را وارد نمایید.
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات اداری
کمد بایگانی فلزی
کمد بایگانی فلزی رمز دار
کانتر
تجهیزات مدارس
تولیدات جدید
محصولات دکوراتیو و پروفیلی
میز مدیریتی
صندلی
محصولات چوبی
محصولات جانبی
سایر محصولات فلزی