در حال بارگزاری ...

راهنمای خرید کمد لباس

راهنمای خرید کمد لباس

کمد ام دی اف

 

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی و با ورود مواد اولیه مرغوبی با نام ام دی اف، صنعت چوب و دکوراسیون منازل دست خوش تغییرات زیادی شده است. در واقع کمد های لباس نیز ازین پیشرفت صنعت چوب عقب نمانده اند و همواره نئوپان های رنگ شده و روکش شده و یا چوب های سنگین و گران قیمت، جای خود را به کمد لباس ام دی اف با رنگ های متنوع و طراحی جدید و گوناگون داده است تا کمد لباس ام دی اف با ویژگی های برتر کیفیتی و کارایی بالا،  جایگاه پر رنگ تری را در بازار پیدا کند.

با توجه به این اصل مهم  که کمد های لباس دست کم، شش یا هفت سال مهمان خانه های ما هستند همواره از اهمیت بالایی در کیفیت و زیبایی برخوردار می باشند. و با توجه به این نگاه که پرمخاطب ترین و با کیفیت ترین دسته بندی کمد لباس را، کمد لباس ام دی اف تشکیل می دهد. در ادامه به همین منظور راهنمایی جامع خرید کمد لباس ام دی اف را در فروشگاه بلج تنظیم کرده ایم.

 

 

  چرا کمد لباس ام دی اف بیشترین مخاطب و بالا ترین کیفیت را دارد؟

 

در پاسخ به این سوال می توان به چند نکته اصلی اشاره کرد 

 

نکته اول: ام دی اف یک مواد اولیه بسیار مرغوب در صنایع چوبی در جهان محصوب می شود که دارای ویژگی های برتری در مقایسه با دیگر مواد اولیه صنعت چوب می باشد که از جمله خصوصیات کیفیت ام دی اف عبارت اند از: 

  • دانسیته بالا(فشردگی بالا)
  • سطح صاف و یکنواخت 
  • عدم وجود معایب چوب 
  • مقاومت در برابر رطوبت 
  • مقاومت در برابر آب (فقط در محصولاتی که دارای روکش و لبه چسبان هستند)
  • مقاومت بالا در برابر خط و خش (فقط در محصولاتی که دارای روکش برجسته شده هستند) 
  • مقاومت در برابر قارچ و حشره 

نکته دوم: کمد لباس ام دی اف دارای رنگ بندی زیبا  و بسیار متفاوتی می باشد و همچنین از رنگ بندی با ویژگی های طبیعت ملایم و ظریف بهره می برد. که در این خصوص می توان بیان کرد که چنین رنگ بندی و زیبایی حتی در بیشتر چوب های طبیعی نیز یافت نمی شود.

 

نکته سوم: مهم ترین فاکتور برای خرید هر کالایی، قیمت تمام شده آن محصول به حساب می آید. در واقع کمد لباس ام دی اف به نسبت کیفیت در مقایسه با دیگر رقبای خود، قیمت مناسب تری دارد.

توجه داشته باشید که یکی از گزینه های مقایسه هر محصول کیفیت است.به طور مثال اگر کمد لباس ام دی اف را با کمد لباس های چوبی مقایسه کنید. در می یابید که از لحاظ کیفیت ممکن است مشابه باشند ولی قیمت تمام شده کمد لباس ام دی اف بسیار مناسب تر است.

 

نکته بسیار مهم :

در هنگام خرید بسیار توجه داشته باشید که کمد لباس از جنس ام دی اف ساخته شده باشد.در واقع مواد اولیه ای با نام ملامینه (همان نئوپان) نیز می تواند برای ساخت کمد لباس استفاده شود و به دلیل شباهت ظاهری بسیار نزدیک با ام دی اف باعث عدم تشخیص می شود. و متاسفانه به طور نادرست در بعضی مواقع به خریداران پیشنهاد می شود. در واقع ملامینه همان نئوپان (تخته فشرده) می باشد که روکش ام دی اف روی آن قرار گرفته شده است و تا حد امکان از خرید آن خودداری نمایید.

نظر خود را وارد نمایید.
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات اداری
کمد بایگانی فلزی
کمد بایگانی فلزی رمز دار
کانتر
تجهیزات مدارس
تولیدات جدید
محصولات دکوراتیو و پروفیلی
میز مدیریتی
صندلی
محصولات چوبی
محصولات جانبی
سایر محصولات فلزی