در حال بارگزاری ...
خبرخوان

نوشته های وبلاگ '2022' 'مهر'

0 کاربرد میز پایه فلزی

معمولا میز هایی که در ادارات یا منازل استفاده می شوند دارای انواع گوناگونی هستند که مشتریان مطابق نیاز و شرایط خود آن ها را سفارش می دهند

چنانچه قصد دارید از میز خود استفاده های فراوانی داشته باشید و یا وسایل سنگین می خواهید بر روی میز قرار دهید بهتر است میز پایه فلزی استفاده کنید. این میز هم دارای کیفیت مناسب و قابل توجهی است، هم در برابر وزن زیاد مقاوم است، هم جا به جا کردن آن راحت تر است و هم دارای شکل ظاهری زیبا و مناسب است. در ادامه بیشتر با میز پایه فلزی اداری آشنا خواهید شد.

میز پایه فلزی مدرن یک میز کاربردی و فوق العاده برای دکوراسیون محل کار شما یا منزل شما است. این میز هم میز تحریر شما می شود، هم میز کامپیوتر و میز کارمندی برای شما محسوب می شود. شما می توانید این میز مناسب و جذاب را از گروه تولیدی نوین فلز آریا با بهترین و مناسب ترین طراحی و کیفیت سفارش دهید.

یک میز پایه فلزی مدرن دارای چه ویژگی هایی است؟

این روز ها کنار هم قرار دادن متریال های گوناگون مثل شیشه و چوب، فلز و چوب، فلز و شیشه و ... سبب ایجاد محبوبیت فراوانی در زمینه میز های اداری و یا میز و مبلمان خانگی شده است. استفاده از متریال گوناگون و با کیفیت در کنار هم در تمامی مدل های مبلمان اداری قابل انجام است که هر کدام دارای خصوصیات مخصوص خودشان هستند. میز پایه فلزی طلایی، میز پایه فلزی اداری، میز پایه فلزی کارشناسی، میز مدیریت پایه فلزی و ... از جمله این میز ها هستند.

یکی از دلایل جذابیت میز پایه فلزی ارزان استفاده از فلز در پایه های آن است که می تواند با سایر متریال ها هماهنگ شود. میزهای پایه فلزی دارای ویژگی های زیر هستند:

  • این میز ها پایه های فلزی یا استیل آبکاری شده دارند که باعث می شود زیبایی و جذابیتشان چندین برابر شود.
  • صفحه ای از ام دی اف، شیشه، ‌ چوب و سنگ بر روی آن ها به کار می رود که دارای صخامتی ۱۶ تا ۳۲ میلی متر هستند.
  • به کار گرفتن مواد و متریال مناسب و با کیفیت جهت ساخت این میز برای انجام ارتقا کار
  • رنگ مناسب رویه میز متنوع است و می توانید هر رنگ را که می پسندید به عنوان رنگ رویه کار انتخاب کنید.
  • میز پایه فلزی کلاسیک به راحتی در دکوراسیون کلاسیک به کار برده می شود و یا میز مدرن در دکوراسیون مدرن قابل کاربرد است.

 

چگونه می توان میز پایه فلزی را سفارش داد؟

گروه تولیدی نوین فلز آریا سالیان سال است که شکل تخصصی وارد حیطه تولید میز اداری و سایر ملزومات اداری مثل میز پایه فلزی چوبی ارزان، میز پایه فلزی و رویه MDF شده است.

در نوین فلز آریا این نوع میز اکثرا با به کار بردن فلز و ام دی اف در کنار هم ساخته می شود. البته مطابق خواست و سلیقه مشتری امکان دارد رویه آن از جنس های دیگری نیز تولید شود. تولید پایه فلزی میز اداری مدرن که در این محصول به کار می رود از پروفیل آهن و رنگ الکترواستاتیک است. پایه های این محصول را می توان در ایجاد سطح هم تراز تنظیم کرد. مهم تر از همه مشتریان می توانند بر اساس سلیقه و خواسته خودشان اندازه و ارتفاع میز را در سفارش آن به نوین فلز آریا درخواست کنند.

دلایل اهمیت داشتن یک میز پایه فلزی

شاید بهتر است بدانید که یکی از مناسب ترین راه ها در ایجاد و راه اندازی ایده های جدید و خلاقانه نشستن پشت یک میز مناسب است! مثلا صحبت و مشورت با دیگر همکاران، مباحثه و گرفتن تصمیمات جدید قطعا با نشستن پشت یک میز کاربردی قابل انجام است و چه بهتر که این میز کاربردی و زیبا میز پایه فلزی باشد که هم دارای مقاومت بالایی است و هم زیبا و کاربردی است. بنابراین این میز مناسب افراد خوش سلیقه و سخت پسندی است که علاقه دارند جلسات و کنفرانس های خود را پشت میز های خاص و جذاب برگزار کنند.

یکی دیگر از مهمترین کاربرد های میز پایه فلزی این است که می توان آن را در فضاهایی که جای کمتری دارد استفاده کرد چون پایه های فلزی است و خیلی در محیط جاگیر نیست. به علاوه با تهیه میز پایه فلزی تاشو می توانید به راحتی آن را جا به جا کنید و یا این که زمانی که از آن استفاده نمی کنید  آن را تا کنید و در گوشه ای بگذارید.

حال که گرفتن چنین میزی انقدر مهم و حساس است بهتر نیست که آن را از یک شرکت یا گروه معتبر و با تجربه سفارش دهید و خریداری کنید!؟ قطعا پاسختان مثبت است. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که انجام این کار را به گروه تولیدی نوین فلز آریا واگذار کنید که دارای تجارب زیاد و موفق ساخت میز و ملزومات اداری در سطح شهر و کشور است.

چرا مدیران علاقمند به استفاده میز مدیریت پایه فلزی شده اند؟

میز مدیریت پایه فلزی مدرن یک نوع  طرح جدید است. برای این که یک میز اداری پایه فلزی شایسته استفاده مدیران باشد باید در رقابت از میز های کلاسیک چوبی، میز ام‌ دی‌ اف و بسیاری از نمونه‌ های قدیمی‌ تر موفق می‌ شد. بهتر است که بدانید که این مدل میز های فلزی از گذشته در بیشتر حرفه ها مورد کاربری خاص خود بوده است. مثلا می­توان به میز فلزی به کار برده شده در مدارس، میز فلزی مدرسین مدارس و میز کار ایستاده اساتید دانشگاهی اشاره کرد، اما شکل میز های تحریر فلزی به‌ مرور زمان دستخوش تغییرات شده است. به عبارتی امروزه میز پایه فلزی رویه چوبی، میز فلزی رویه سنگ، میز فلزی رویه شیشه‌ ای که در طرح‌ های بسیار متنوع و رنگ‌ های بسیار شکیل و متفاوت به هر نوع طراحی و سلیقه ای در بازار وجود دارد و حرف اول را در انواع میز های تحریر به جهت طراحی دکوراسیون اداری می‌ زند.

به کار بردن بهترین و مناسب ترین متریال موجود با تجهیزات با دوام از مشخصات خرید میز پایه فلزی مدرن از نوین فلز آریا است.

در این مقاله سعی کردیم توضیحات مفیدی در ارتباط با میز پایه فلزی به شما ارائه کرده باشیم. همانطور که گفتیم امروزه استفاده از این نوع میز ها به دلیل مزایای بسیاری که دارند و زیبایی ظاهریشان بسیار رایج شده است. این نوع میز ها در دکوراسیون بعضی شرکت ها و منازل دیده می شود. اگر چنین میز هایی را مطابق شرایط محل قرار گرفتن آن ها و دکوراسیون محل سفارش دهید جذابیت آن مکان را دو چندان می کند و روحی تازه به محیط کار شما می بخشد. برای خرید و سفارش انواع میز های اداری و پایه فلزی از نوین فلز آریا با شماره های با شماره های  09121391278 و 02156454037-8 تماس برقرار کنید.

خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات اداری
کمد بایگانی فلزی
کمد بایگانی فلزی رمز دار
کانتر
تجهیزات مدارس
تولیدات جدید
محصولات دکوراتیو و پروفیلی
میز مدیریتی
صندلی
محصولات چوبی
محصولات جانبی
سایر محصولات فلزی