در حال بارگزاری ...

معرفی و مزیتهای رگال

 

رگال چیست؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با کوهی از لباس‌ و کیف و روسری‌های بهم ریخته داخل اتاقتان مواجه شده‌اید و هنگام رفتن به محل کار یا مهمانی ساعت‌ها دنبال لباس مد نظرتان گشته‌اید و در نهایت با یک لباس چروک شده مواجه شده‌اید. یا اینکه کمد دیواری اتاقتان آنقدر از لباس انباشته شده که همیشه بهم ریخته به نظر می‌آید و ساعت‌ها باید برای مرتب کردن اتاق خود باید وقت بگذارید.

 

در این حالت یک یک رگال لباس یا همان چوب لباسی مناسب می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.امروزه رگال‌ها با طراحی‌های شیکی که دارند می‌توانند یک قسمت زیبا از دکوراسیون داخلی اتاق شما شوند و علاوه بر آن همیشه لباس‌هایتان مرتب و به شکل زیبایی کنار هم قرار بگیرند.

رگال فلزی

رگال‌های فلزی از گذشته برای نگهداری لباس‌ها استفاده می‌شدند و امروزه همچنان کاربرد دارند چون این رگال‌ها علاوه بر مقاومت خوبی که دارند قیمت پایینتری نسبت به رگال‌های چوبی نیز دارند. رگال‌های فلزی بیشتر در مغازه‌ها و بوتیک و سالن‌ها استفاده می‌شوند.

 

رگال چوبی

نوع دیگر رگال‌های چوبی هستند که علاوه بر نظم دهی زیبایی و طراحی شیکی دارند و در اتاق خواب قسمتی از دکور محسوب می‌شوند. رگال‌های چوبی معمولا دارای طبقه و قفسه‌هایی برای نگهداری کیف و کفش نیز هستند.

 


انواع دیگری از رگال‌ها از ترکیب چوب و فلز ساخته شده که بسیار شیک و عامه پسند هستند.

چطور یک رگال لباس خوب بخریم؟

در انتخاب رگال لباس ابتدا نیاز خود را مشخص کنید که این رگال را برای مغازه، سالن خیاطی یا اتاق خواب خود می‌خواهید، سپس بر این اساس مشخص کنید که یک رگال باچه ابعادی این نیاز شما را برطرف می‌کند

در زمستان حتما مجبور می‌شوید چندین کت و پالتوی ضخیم که وزن بیشتری دارند از رگال خود آویزان کنید پس فراموش نکنید که استحکام و مقاومت بالا چوب یا فلز به کار برده شده در رگال بسیار مهم است. همچنین رگال شما باید تحمل وزن خوبی داشته باشد. 

داشتن قفسه‌های نگهدارنده کیف و کفش از مزیت‌های خوب و کاربردی یک رگال محسوب می‌شود که در صورت صرف هزینه بد نیست این نکته هم در نظر داشته باشید.

 

 

اگر علاوه بر نظم‌بخشی به لباس‌ها، زیبایی و دکوراسیون اتاق نیز برایتان اهمیت دارد، این رگال با ترکیبی از چوب وفلز ساخته شده ومی‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد، که علاوه بر نظم‌بخشی به لباس‌ها، کیف و کفش‌ها، دکور داخلی اتاق و مغازه را زیباتر می‌کند

 

 

 

نظر خود را وارد نمایید.
خانه
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
بیشتر
تماس
دسته بندی ها
محصولات اداری
کمد بایگانی فلزی
کمد بایگانی فلزی رمز دار
کانتر
تجهیزات مدارس
تولیدات جدید
محصولات دکوراتیو و پروفیلی
میز مدیریتی
صندلی
محصولات چوبی
محصولات جانبی
سایر محصولات فلزی